Keltaisessa puutalossa on odotettu postia. Ja välillä muistuteltu itselle, että kyllä se sieltä tulee, kun on aika! On käyty ihailemassa toisten rinkiläisten saamia paketteja ja taas katsottu puhelimeen, jokohan tänään?

Niinhän siinä sitten kävi että, kun viesti saapuneesta paketista tuli, niin keltaisessa puutalossa oli puhallettu jo peli poikki. Lumisohjoa oli mätetty isännän ja koirapoikien avustuksella monta kolallista auringon puolelle. Koska aurinko kyllä näyttäytyy, eikä mene montakaan aikaa, kun voidaan sanoa että kevät on tullut.

Aamulla oli minun vuoroni mennä vuosittaiseen hammashuoltoon, Koirapojat kävivät alkukuusta ja isäntä saa saman käsittelyn toukokuussa. Samalla matkalla käväisin sitten postissa :D


007.jpg

Kauniisti laitettu!

Maaliskuun teemana on Hiihtoloman/kevättalven ulkoiluruuat/herkut tai pääsiäinen. Minä halusin ulkoilu- ja retkiruokia.

Katsokaapas minun pakettia!

012.jpg

"Maaliskuun paketti sisältää aineksia suolaisiin ja makeisiin, mutta sokerittommiin ulkoiluherkkuihin: Pakkaa linssikeitto termospulloon ja ota särpimiksi kolmioleipiä ja muffineita ja suuntaa vaikkapa talviselle kävelyretkelle kansallispuistoon tai läheiseen metsään. Hyvät eväät tekevät retkestä paljon paremman!"  kirjoittelee minun Sly-parini. Ihanat keväiset servetit saavat keltaisen puutalon keittiön säteilemään auringon valossa vaikka ulkona olisikin harmaata.

011.jpg

Kookosjauhoja ja "sokeritontasokeria" erytritolia, näistä erikoiskiitos parilleni! Taidanpa kokeilla noita muffinsseja jo viikonlopuksi :)


010.jpg

Kookosmaitoa ja punaista currytahnaa. Tämä currytahna on minulle uusi tuttavuus, kookosmaidolla olen jalostanut monta keittoa :)

009.jpg

Ohjeet ja kirje oli kirjoitettu kauniille paperille!

Kiitos Rakas SLY-parini, olet nähnyt sisimpääni :)